Mulut Jahat...(Mengupat)

salam...aku xtau cmner nak ubat penyakit mengupat...klu ikutkn aku mmg benci pada owg yg mengupat nie...cm sekarang nie, ari2 aku dengar owg tue kene bahan, kene kutuk...aku pun pelik la...yg cakap tue hebat sgt ker, bagus sgt ker...klu bagus xpe la gak...tp klu sebalik nye...ish2....

ari2 aku dgr owg mengupat...klu nak mngupat jer aku pasang headpon kuat2...bagi telinga aku x dgr pe yg diorg ckp kn tue...sekurang2 nye aku dpt pahala...x elok dgr pada benda yg x semestinye betul

contoh la kat ofis aku...mmg kuat la klu hal2 mngupat nie...seyes...aku mmg x suka ngan environment sekeliling aku....aku pun pernah kene jadi bahan topik dlm mngupat diorg...kekadang tue aku mmg agak marah gak la sbb pernah terjadi kat aku...cume aku hanya mampu bersabar dan tahan jer la...bukan nye betul pun pe yg diorg katakn...sekurang2 nye tambah la pahala aku...thank pada sape yg mengupat sal aku...aku nie klu duk diam kene, duk huha pun kene...pelik tul la diorg nie....pe yg diorg dpt wat cmtue...dpt dosa de la...hish...mmgh bengang la....sbb tu la aku kat ofis jenis suka bersendiri...aku mmg x cmpur kat ofis,...pe kata owg, wat hal sendiri jer....hehehe...tp bile aku diamtu la yg kene...de je owg x puas ati ngan aku....mcm hareem tul la owg nie...owg jenis cmnie la yg aku x suka...bujet hebat sgt la...padahal x seberapa pun....
Posted on 12:03 PM by akira @ Helmy and filed under | 1 Comments »