Demam...

Ari khamis masa aku bgn solat subuh, aku rasa badan aku lemah, kepala rasa berat jer....xtau la nape...bile adik aku check rupanye aku demam...pepagi aku g la klinik, ambik ubat...demam2 pun keje umah aku kene wat...kemas dapur, sapu lantai, kemas bilik dan mcm2 la....

lepas kemas jer aku anta kete g bengkel....dah 5 bulan kete x servis...smbil tgu servis aku g gunting rambut...maybe pasal rambut da panjang kot aku slalu pening kpala...aku nie mmg x suka rambut panjang...rasa rimas lak...kekadang family aku kate rmbut aku mmg dah pendek tp bg aku mmg da panjang...hehehe...

demam aku dah ok dlm ngahari...duk umah mmg boring la...so aku ajak adik aku g ngok wayang...family aku xde kat umah selama seminggu, adik aku yg kedua lak keje...so tggl la aku ngan adik aku yg bongsu...ngok cite terminator...jadi la dari duk umah xde pepe nak wat...hehehe

tu la cerita aku 2 hari ....pepe nti aku update....ok...cheer
Posted on 10:41 AM by akira @ Helmy and filed under | 1 Comments »