Mobie...

Dah 2 hari aku x update dlm nie....maybe aku malas kot nak update sbb xde cite menarik pun...klu de pun aku malas nak cite la sbb xde makne pun...hehehe...ari nie aku nak cite pe yg aku wat smlm...smlm aku terpaksa cuti sbb kene jumpa penolong pengarah kat KPT (Kementerian Pengajian Tinggi)...waah...semua rasa pelik sbb jumpa penolong pengarah...cm aku nie owg besar lak...sebenarnye dia tue kawan aku...nak jumpa pasal keje yg aku nak mohon dlm KPT....lepas jumpa aku pun layan la mobie kat The Mines...

masa dlm the mines aku nak layan transformer....nasibbek la de tiket...nak ngok kat alamanda dah abis smp ahad nie...hampeh...terpaksa la ngok kat the mines...jauh la kene pegi...nasib bek la kat sana byk seat kosong...dpt tmpt tengah2 lak tue...aku g ngan adik aku....mmg best la cite tue...aku bagi 10 bintang kat cite tue...seyes...mmg best....ingat mlm nie pun aku nak ngok lagi ngan adik aku...hahaha.....buang tebiat pe ngok byk kali...hehehe...tp xpe sbb aku x rasa rugi ngok byk kali...hehehe....lepas ngok mobie aku terus g kedai tom sticker kat pandan perdana...masa dtg sana terserempak ngan member aku kat kedai tue...nasib bek la de kawan...aku dtg kedai tue pun sbb nak pasang sticker baru.....maklum la, dah jadi hobi aku nak makeup kete...hehehe....lepas siap terus g putrajaya lepak ngan member aku...

mmg best la smlm....rasa sekejap la plak....mlm nie nak layan transformer lagi....hahaha
Posted on 7:36 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »