Hang Out

waa....dah 2 hari aku x update...yela aku xde kat ofis so x de la aku update...dlm masa 2 hari nie byk cite aku nak kongsi pe yg aku wat 2 hari nie...hehehe...ari aku cite pe yg aku wat ari rabu lepas...

Ari rabu aku sengaja cuti sbb kawan aku ajak aku cuti....aku pun kebetulan mmg de urusan nak wat so aku pun pakat la ngan dia ambik cuti....kul 9 jer aku dah g umah member aku...tp aku x ambik dia..kitorang pegi dua kete...dia naik kete lain, aku naik kete aku....memula g bekpas la kat kajang....pergh, lapa la masa tue sbb dua2 x makan lagi...pastu baru la g tempat mane dia nak g....aku nie jenis folow jer dia....mane dia berenti aku berenti....bile aku nak berenti dia xnak...hahaha...ntah pepe la aku nie...hehehe...

kitorang hang out smp ke petang....mmg puas la kluar ngan kawan2 aku...lama x hang out ngan diorg...kire nie happy day aku la...hahaha...lepas nie klu nak lepak cm nir mmg ssh la....yela, dia dah keje. aku dah keje, so ssh la nak hang out...takat sms ngan ym je la...hehehe....

aku de ambik beberapa picture, tp aku xnak upload dlm nie....klu nak ngok nti aku wat link dia nti...so kene tgu....hehehe...cheer
Posted on 10:33 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »