Trip to Kelate versi 1

Salam...dah naik berabuk blog aku nie...yela, dah lama x update sbb urusan keje yg terlalu byk semenjak nie....ari nie aku nak cite salah satu keje yg aku wat sejak ari isnin hingga rabu ne...ari jumaat lepas aku terima arahan dari big bos aku untuk pegi ke kelantan..wahh...dah lama x merasa jln jauh...g sana pun tuk periksa semua aset syarikat kat sana...so kire dtg wat pemeriksaan la....

ari isnin seawal kul 7 aku dah terpacak kat ofis...yela, sbb kene gerak awl...perjalanan mmg mengambil masa 1 ari...nak naik flight dah xleh...so naik inova la ke sana...ok pe dari naik bas...hehehe...tepat kul 8, aku dr IT, en amran(HR), en. amad(Admin), Don (Finance) gerak ke sana...kitorang decide nak jln ikut k.terengganu sbb de sorang bese ikut jln tue...ok gak, smbil jalan smbil cuci mata...mcm2 telatah sepanjang perjalanan tue.....smp kat k.terengganu kitorang breakk lunch...kebetulan kawan don de bukak kedai makan kat sana...nama kedai dia pun unik...Kopi O bistro...hahaha...tp kedai dia mmg unik, lain dari yg lain...kawan aku smp pekena burger kat sana...mmg lain la burger dia...hahaha
besar x burger dia?...hahahaha...1st time aku ngok burger tue...aku lak perkena char kuey tiau penang...sedap gak la...masa nak bayar lak kawan don x bagi...yela, dia tokey kedai...klu aku tau mmg aku oder byk tadi...hehehe...abis tue kitorang teruskan perjalanan....smp sana dlm kul 6...mmg penat la smp sana...bos kitorag dah cll bising2 nape smp lambat...mane x lmbat smbl jln cuci mata...klu bwk laju bahya lak...hehehe....smp sana kitorang pun check in katt hotel...waaahh...mmg mmewah la hotel tue...hotel reneseince....vip suite tue...hahaha...terasa cm owg kaya jap...hehehe

lepas dah letak barang kami pun terus rehat jap sbb kene folow bos kluar makan...hehehe....
nak tau pe terjadi mlm tue dan esok?? tgu versi ke 2 nti...hehehe


Posted on 4:05 PM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »