Trip to Kelate Ver 3

so ari nie nak cite pe yg kitorang wat pada mlm terakhir kat sana...yela, sok pagi dah kene gerak balik ke kl....so kitorang jejln la kat sana lagi....mlm tue kitorang g beli keropok ngan murtabak king...dlm seumur hidup aku mmg x pernah jumpa murtabak sebesar tue...klu mkn sorang mmg x abis nie...so mmg aku x beli la...takut membazir jer...kawan2 aku yg lain semua beli...beli byk lak tue...hehehe...lepas shoping keropok bos ajak g mkn kat restoran...restorantue ngok cm restoran cina, tp halal...nasib baik la...lepas mkn baru la g bazar mlm kat sana sbb bos aku nak beli something kat sana...hahaha...

smp sana mmg bos aku shoping sakan la....aku beli bile aku rasa perlu jer...aku mmg membeli, juz beli benda bese jer...hehehe...lepas balik terus balik hotel...sok kene bgn awl...hehehe
pagi2 dlm kul 6 lebih aku dah bersiap nak gerak balik...sebelum balik bos ajak bekpas kat vip suite...mmg best mkn kat sana..rasa cm anak raja jer...hehehe
lepas bekpas aku pun berangkat balik ke kl...sepanjang perjalanan kitorang singgah kat kuala terengganu beli keropok lak...byk gak la kitorang borong....dah naik penuh kete kitorang....hahaha....lepas borong singgah minum kat tepi pantai kat kuala terengganu....smbil minum air kelapa aku menikmati prmandangan laut...pergh...mmg dah lama x pegi ke pantai...hehehe....


lepas lepak minum kitorang ingat nak singgah ke pekan beli barang...klu bos aku tau mmg bengang la kat kitorang sbb shoping x ajak...hahaha...kawan aku beli mcm2 la kat sana...baju tuk anak2....yela...dlm group tue aaku je yg belum kawin so nafsu nak shoping xde lagi...hehehe...


perjalanan kitorang mngambil masa dekat 8 jam...kitorang smp ofis kul 6 ptg...smp sana je aku tgu family aku ambik kat ofis.....setakat tu la crite aku sepanjang aku kat kelantan...de gak la blaja lograt sana....hehehe...till next post....
Posted on 11:52 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »