Go Youth




Salam....ari nie hari yg paling penat la...bukian penat jer, siap skali ngan dugaan yg betul2 menguji kedsabaran aku...ari nie aku de funtion ngan myviX kat bukit jalil....kire even yg terbesar kat malaysia la...seawal kul 6 pagi aku dah gerak ke putrajay tuk jumpa diowg...masa aku otw ke sana tiba2 jer kete aku pancit...adusss...x pasal2 aku kene jack kete aku...dah la aku da lambat pastu kete wat hal...lepas jack jer aku terus ke putrajaya...ingatkn aku nak info kat diorg yg aku x dpt join...last2 aku pun terus berubah fikiran...join la diowg skali...hehehe....

masa aku join konvoi...rupa2 nye aku prasan yg aku dah tersalah join konvoi...ingat aku join myviX, last2 aku join konvoi myviC....ahhh...lantak la...pagi tue aku rasa x sronok sbb kete aku wat hal...dah la pakai tayar spare, dah x cun kete aku..huhuhu...


smp sana jer aku rasa sronok sgt sbb dpt jumpa semua owg yg mmg dah lama diowg nak jump aku,....xtvt kat sana x de pepe pun...juz lepak2 smbil tgu menteri dtg...kekadang boring gak sbb nak tgu abis pun lama...dah la kete kat tmpt park researve, so aku xleh balik awl...kekadang rasa menyesal lak...huhuhu....

akhirnye myviX declare menang tempat kedua atas kelab yg teramai join....hehehe...tp dpt hamper xleh nak bagi sbb terlalu ramai sgt...huhuhu...ala...aku pun x pentingkn dpt pe kat sana...x dpt sijil pun xpe.,...yg penting dpt jumpa semua owg...hahaha...dah cm artis pun de...ye la...dah lama x join diowg...rindu lak....masa aku kat sana nuryn x henti2 call aku...aku dah la xleh nak balas msg dia sbb x bayar bill lagi...ahaks....

pic nanti aku upload kemudia...penat la...nak rehat jap....daaa..

Posted on 6:30 PM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »