Dugaan Pagi Isnin

Salam...pepagi jer aku dah hadapi mcm2 dugaan masa aku nak otw ke ofiss...semua nye disebabkn minyak kete...hehehe...pagi tadi jer dah 3 stesen minyak aku masuk...mcm2 dugaan aku lalui...kekaadang bengang pun de gak...adoooiii...mcm2 la...

crite nye cmie...aku ari nie g keje kire awl la sbb dah bgn awl kn...so kul 6.15 aku da kluar umah...masa otw mmg aaku isi minyak dlu sebelum g keje...au pun masukla stesen yg bese aku masuk...smp sana jer stesen tue tutup sbb abis minyak...x pernah2 stesen nie tutup...so aku pun teruskn perjaaalanan aku..minyak dah berkelip...harap2 sempat la smp...smp kat bandar kinrara aku pun masuk stesen tue...kali nie lagi terok...xleh isi gak sbb stesen tue baru pas kene rompak...hanya leh pakai kad jer....aduss...smp tue jer aku mmg dah hangin...rasa nak meletop lak kepala aku nie...mcm2.....smp kat stesen sungai besi baru dpt isi minyak...isi minyak kuning lagi...baaru la rasa lega...hehehe....
Posted on 11:08 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »