Ulang tahun ke 12

salam....sory sbb dah lama aku x update dlm nie...maklum la...bz la katekn...hehehe...smlm mmg bz cket sbb ofis aku de wat ulangtahun ke 12...wah...dah lama gak ofis aku nie...dlm tempoh tula dah 4 kali tukar bos ( managing director) dan 4 kali tukar pengerusi...yela...pengerusi cni semua dilantik oleh kerajaan dan semuanye contract....jadi xleh lama kat ofis aku....

so dari kul 9 pagi aku dah diarahkn stanby kat dewan kebudayaan kat tingkat 24....kire aku skip diriaku turun perhimpunan...best gak jadi owg terkecuali tp kekadang borink gak sbb duk sorang jer....dewan besar juz aku sorang je dlm tue...mmg bosan...

lepas perhimpunan lak semua senior exec keatas kene masukdewan tuk sesi dialog bersama pangarah urusan....maklum la, pengarah urusan baru...so ni kire dia nak wat kajian la tuk new management dia...dan aku berpeluang dgr sesmua masalah yg dihadapi ofis aku...hehehe....lepas abis jer akupun turun dan smbung wat keje seperti bese....
Posted on 8:36 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »