Tournament Bowling

Salam...ari nie aku nak cite pasal ari ahad lepas...ari ahad lepas de satu tournament bowling kat alamanda...ofis aku telah anta 1 team tuk masuk la...team tue dr department aku...memula au x join sbb x yakin ngan kebolehan diri sendiri...last2 salah seowg nie tarik diri...so aku diminta tuk ganti dia...aduss...nak x nak terpaksa la join...

ari ahad kul 12 aku da smp kat alamanda...smp sana jer aku terus register tuk team aku...sbb aku nak rebut baju dia, tkt xde saiz nti...hehehe....so sebanyak 20 team dr pelbagai agensi kerajaan telah join tuk tournament nie...memula aku rasa goyang gakla sbb kebanyakkan nye semua bwk bola sendiri...pergh...seram sejuk aku diwatnye....tp semua tue x patahkn semangat aku...aku try gak la...bile dah start jer game aku rasa x puas ati....kitorang 1 team mmg rasa x puas ati sbb tmpt tue teruk sgt...lene kering abis...bile baling jer bola lari....mmg suck la game kitorang....kitorang ingat kitorang kalah...rupa2nye kitorang dpt tmpt ke 4 bg keseluruhan...dpt gak la hamper....main teruk tp menang...cmner klu kitorang main ok...mti leh pegi jauh dari tue...
hehehe....ovarall mmg x puas ati la ngan game kitorang tp dpt hasil la....

aku de ambik pic hamper kemenangan aku...nti aku upoad kemudian...de keje nak wat...daaa
Posted on 8:43 AM by akira @ Helmy and filed under , | 2 Comments »