My Besday.....

salam...dah lama aku x update dlm ne...dah naik bersawang dah...hehehe...x update pun sbb aku de byk perkara nak diselesaikn....maklum la owg bz la katekan...hehehe...ari ne aku ank cite pasal tarikh keramat....3 hb julai adalah hari aku dilahirkan...yahooo....dah tuo da pakcik nie....hehehe....seperti bese la aku xmengharapkn pepe hadiah dari some one...owg pertama yg wish aku adelah my tomei....dia lah yg wish aku, tepat jam 12 ngahmalam jer diaaa cll aku...hehehe....pastu baru la parent aku, dan last skali geng2 klub kete aku...nasib bek la aku xkene baling tepung...klu x mmg aku jadi owg tepungla mlm tue....hehehe...

sempena besday aku family aku deside naak bwk aku g mkn2...kire mkn besar la....family aku bwk aku mkn steamboot....waahhh...mmg mkn x hengat la mlm tue...dah naik overload perot aku...hehehe....jarang famly aku celebrate besday aku...tahun nie jer aku rasa di celebrate...hehehe...thank semua...luv u...muuaahh......
Posted on 7:31 AM by akira @ Helmy and filed under , | 2 Comments »