Satu panggilan

salam....pagi nie aku agak terkejut gak la sbb jarang dpt pangilan pagi2 nie....masa aku ngah baca paper kat ofis tetiba aku dpt satu pangilan...pangilan dari pantai timur...waaahh....bese aku msg jer ngan dia...kali nie dia cll aku...terkejut gak aku...hehehe

pangilan tue juz nak tanye khaba jer...yela aku pun dah lama x msg dia sejak dia masuk ke hospital...nak lawat xleh sbb pantai yg memisahkn aku ngan dia...so aku hanya mampu berdoa agar dia sihat sejahtera....even dlm hati kecik aku mmg nak sgt lawat dia....huhuhu...tp syukur alhamdulillah, dia dah kluar wad...aku pun lega la dgr dia ok...klu tak, setiap masa aku riso...yela, nak msg xleh, nak lawat xleh...aduss...klu dia duk dekat ok la gak...senang cket...hehehe....

so hari nie dia dah start keje...harap dia keje bek2 dan jaga kesihatan....
Posted on 8:27 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »