K-Kompak

waaahhhh....kete ku masuk majaalah k-kompak...hahahaha....mmg dah lama aku impikn kete aku masuk majalah...hehehe....cmner aku leh wat...haahh..ni yg aku nak cite nie...

semuanye bermula masa aku join eco-chalanger kat subang...kebetulan aku tegur group vivac, masa tue diorg ngah borak ngan brader nie...aku x tau pun yg brader nie editor majalah...aku pun berpeluang la borak ngan dia...masa2 borak aku terpikir nak tanye cmner nak masukkn kete aku dlm majalah dia...dia kate senang, xdemasalah...aku pun panggil kawan aku lagi sorang dan set appoitment ngan dia...aku set 5 hb julai....tempat nak wat dia yg tentukan la...masa tue mmg hapy sesgt....mmg x ingat la....hehehe

bile tibe tarikh tue aku pepagi lagi nak kluar....appointment aku sart kul 10 pagi, aku kul 8 pagi dah kluar...hahaha...kluar awal pun sbb aku kene ambik somebody kat selayang...dah smp sana jer sesi pengambaran pun bermula...memula kene isi borang...rupanye borang pasal kete...aku nie dah la x reti nak isi...tu kemudian aku isi...kete aku mamsuk dlmsegmen rentak feminin...kire kete aku bergambar ngan model yg cun la...aku xnak paparkn diri aku sbb nak low profil...hehehe....kawan aku yg aku ambik kat selayang la jadi model kete aku...hahaha....cm gadis litar tue...x sngka lak dia de bakat jadi model...hehehe...aku x sabar nak tgu keluaran edisi tue....mmg lama la nak tgu tp aku tetap tgu gak...mti lawa....hahahaha
Posted on 7:40 AM by akira @ Helmy and filed under | 3 Comments »