My Bad Day

My Bad Day...xtau la nape...start dri ari selasa mlm rabu smpai ptg tadi aku dlm bad mood...rasa nak marah jer...semua nye disebabkan 1 owg yg wat aku skit hati...klu ikutkan hal remeh temeh jer...tp dari perkara kecik nie la kami hmpir putus kawan....cm kejm jer bunyi di...

semua nie bermula bile aku nak jumpa some one yg mmg aku dah janji nak jump kat kelana jya...jumpa pun x lama, sekejap jer...juz nak ambik surat dari dia...masa aku dah nak sampai aku pun msg dia....bile aku msg ktner dia kate diaa kat dlm kete...bertapa marah dn bengangnye aku masa tue...aku pun terus ptah blik umah...sia2 jer aku kluar masa tue...dah la adik ku duk sorang kat umah sbb parent ku g pahang...so aku yg kene jaga umah....bile dah samp umah dia cll, mmg sengaj aku xnak angkt sbb xnak mki dia...aku nie mmg x suka maki owg...klu maki mmg menykitkn hati....

so mlm tue aku ignore semua cll n msg dia....sok pagi bile aku on9 ym ,dia ym aku nape aku x angkat cll dia...aku pun ckp la pe yg aku rasa mlm tue...dia pun berasa bersalah lah masa tue...nasib baik la masa tue aku ok cket tp gak ssh gak la aku nak reda marah aku...smp ke tnghari gak la dia pujuk aku...hahaha...keras gak hati aku....last2 aku pun terpksa beralah....di sebabkan pergduhan tue, aku dah semakin rapat dgn dia...mmg betul kata owg, dari rasa benci terus kepada syg...hahaha...syg sebgai kawan, bukn lebih2...hehehe....
Posted on 10:52 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »