Hepy Futsal

salam...penatnye...dah 2 mlm aku balik lewat....mlm td aku de futsal kat shah alam....perlawanan antara myvians ngan myvix...cmner la agaknye aku nak sokong ae sbb aku join kedua2 skali...so aku decide nak main ngan myviX...memula ok la sbb x ramai...bile nak abis jer baru la ramai yg turun....lama gak la aku nak tgu turn aku....huhuhu....tp ok gak turn aku lmbat sbb kaki aku sakit...huhuhu....

keputusan perlawanan berakhir ngan kekalahan myviX...ptg tadi netball dah kalah terok...futsal pun kalah lagi....xpe la, maybe next time leh lawan lagi...mane tau lepas nie leh menang ker....hehehe....menang kalah x penting pun dlm perlawanan nie...yg penting enjoy dan hepy....hehehe...so cm bese la lepas games jer lepak kat kedai mkn....lepak pun x lama sbb dah lewat sgt...tepat kul 1 pagi jer aku dah berangkat...takut de road blok la...klu road blok polis xpe...nie klu kene jpj mmg kejut pewot aku...hehehe....ok la, dah mngantuk la...pic maybe next time aku post....malas nak upload la....till next post....
Posted on 2:41 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »