Reunion again

Salam....bulan nie rasa cm bertuah bagi aku...kenapa la semua owg yg lama x jumpa leh berjumpa semula....last week aritu aku terima msg dari no yg aku x kenal...msg dia cmnie

"beroo2, aku da kt kl sampai next year, kalo nak melepak2 melebam, hola2 la yek "

aku pun pelik dari sappe sbb no lain kn...aku pun call dia, rupa2 nya mmg owg yg aku sangkakn...ziq marqina rupanya....hahaha....lama giler x jumpa dia...dah bertahun tue...aku borak lama la dlm hp....ingat nak jumpa dia mlm tue tp x jadi sbb aku fkr mungkin dia penat so aku jumpa dia ari khamis mlm jumaat la....

masa aku nak jumpa dia aku ambik dia kat mentari cort....mmg aku bese ngan tempat tue sbb masa tue aku pernah jumpa someone kat sana....so aku bwk dia g kelana jaa mkn kat sana....mcm2 cite la borak ngan dia...best giler sbb dpt jumpa dak2 serummah aku masa aku study kat sepang dlu....hehehe....lama la lepak ngan dia smp x sedar dah lewat...ape de hal kn, kebetulan mlm chrismas so lepak lama cket....next week lak awek dia lak dtg nak jumpa aku...waahhh...semua aku dpt jumpa dlm bulan nie...mmg bulan reunion la....ahahaha....
Posted on 8:26 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »