Kawin + Reunion

Salam....semlm aku pegi undangan kawin kawan aku....dia nie sebenarnya kawan baik aku...kawan aku yuz.....dia mmg terbaik dari semua kawan2 aku....dia kawan masa aku study kat sepang dlu....dlu mmg aku ngan dia nie dah cm couple tp mungkin jodoh kitorang x de.....hehehe....so kawin gak dia, tp husband dia nie muda dr dia....pe de hal kn..dah jodoh x kira usia lagi...hahaha


so aku smp kat umah dia dlm kul 1 tghr....esmp jer mak dia suruh aku jumpa dia kat dlm bilik...hahaha...aku masuk masa pengantin ngah make up...terkejut dia bile aku masuk dlm bilik dia....yela, dah lama x jumpa kn....hehehe....lama gak la aku duk sana smp la dia bersanding terus ke makan beradap....masa aku tgu tue terserempak la ngan kawan2 aku masa aku study kat sepang...lama siut x jumpa...dah cm histeria bila jumpa aku....kawan2 aku semua dah bekerjaya....


lepas kenduri kawin lak kawan aku yg dlu pernah serumah ngan aku dlu ajak g nilai....aku ingatkn ajak lepak bese2 jer...bila smp sana jer semua kawan2 aku yg pernah study n duk serumah dlu de kat ctu...terus jadi reunion kitoang...x sangka leh jumpa semua....rindu siut kat diowg....lama giler x jumpa diowg....hehehe...kitorang lepak dekat 2 jam la...xleh lepak lama sbb diowg semua dah de anak bini...tggl aku ngan macho jer...kekadang diowg tanya aku soalan bonus..." Ko bile nak tukar status??"...hahaha...insyallah klu jodoh aku masih panjang ngan dia aku akan tamatkan zaman bujang aku....Insyallah

layan pic aku...


Ni pic aku, yuz ngan bonda beliau...hehehe





Selamat pengantin baru Yuz...semoga jodoh berkekalan....

Posted on 7:49 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »