BrainStorming

Salam...smlm aku kene attend satu session brainstorming kat Cyberview resort & spa.....aku dtg sana bukan aku kene brainstorm tp juz de keje yg aku kene wat kat sana.....so bos aku suruh aku dtg sana seawal 7 pagi....mmg awal tp xpe sbb tempat tue mmg dah dekat ngan umah aku so xde masalah la...dekat giler...hehehe...

so ari rabu kul 7.10 aku dah smp sana....kawasan tue mmg cantk giler la...rasa cm kat bali jer...mmg cntik la view dia.....smp kat dewan tue aku dah mulakan keje aku tp x lama keje aku, sekejap jer...session nie start dlm kul 8 lebih so aku dah stanby kat dlm ballroom....tugas aku kat sana kire cm urusssetia la....aku juz stanby dan prepare pe yg patut....kat sana mmg best la.....makanan kat sana pun sedap2 belaka...smp makan pagi tue aku leh tambah 3 pinggan sbb lapar sgt td....mane taknye, bekpas kul 10.30...aku pepagi kul 7 dah smp sana....so tahan jela pewok aku nie...huhuhu....

session nie berlangsung smp kul 9 mlm.....sepanjang session nie aku dpt tau mcm2 perkara tau isu la.....lepas dinner jer aku bersalam ngan staff dari semua branch dan top management....mmg kenyang giler aku kat sana.....4 kali mkn semua nya heavy.....pergh...klu ari2 cmnie mmg best la aku...hahaha....so lepas selesai semua aku gerrak pulang....penat tp best la...hehehe

pic de tp aku upload kemudian


Posted on 8:27 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »