Masuk Wad Lagi....

Salam...mggu lepas atok aku dimasukkn wad IJN sbb sesak nafas......seminggu gak la atok aku kat wad....pastu sihat cm bese...semalam mama aku msg aku lepas keje...."Atok masuk wad" terkejut aku masa tue....terus aku cll mama aku....rupanya masuk wad yg sama gak....aku pun terus gerak kesana lawat atok aku....bila dah tiba sana yg dekat sana family aku, Pak Ngah aku, pak teh aku serta isteri dan sepupu aku....

nasib bek la keadaan atok aku dah pulih cket...punca masuk wad x lain x bukan sesak nafas....mti atok aku nie x pantang...hmmm....nasib bek dah ok...aku semlm dah kelam kabut diwatnya...risau jer tkt terjadi pepe.....Insyallah arinie lepas keje aku melawat atok aku....harap2 atok aku cepat la sembuh sbb dia je la satu2 nya atok yg aku de.....=)
Posted on 8:26 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »