Meeting Management


salam....malam tadi de satu meeting management MyviX yg diadakan kat kedai jieman....nie adalah meeting aku yg pertama bersama team management....aku pun rasa cm xperaya yg aku telah dilantik sebagai salah seowg management central yg jaga dikawasan kajang, putrajaya, cyberjaya dan kawasan2 sewaktu dengan nya.....aku nie leh ke wat keje?? rasa cm berat jer keje nie tp aku kan cuba wat sedaya upaya aku tuk majukan kawasan jagaan aku.....ceh...cm besar jer aku nie...hahaha

so mlm td sebenarnya meeting pasal aktiviti yg akan dijalankan ari jumaat nie...aku bertugas bahagian makanan....nasib bek part aku x byk...klu byk nti tkt x sempat sbb masa event tue dah nak dekat....lama gak la aku kat kedai jieman smp kul 11 lebih aku lepak kat sana....lagipun aku dah lama x lepak kat kedai jieman, rindu lak aku zaman aku ngan dia dlu...slalu lepak situ...tp tue cite lama...skarang aku dah bukak buku baru...hahaha

pepe pun aku harap aktiviti yg nak dijalankan berjalan dengan lancar....Insyallah
Posted on 10:42 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »