Tournement Bowling

Salam.....ari sabtu lepas mmg agak dilema la sbb aku kene wat choice antara bowling atau Hang out....klu hang out tue aku hangout kat PD bersama geng myviX....mmg best tp aku terpaksa choose bowling sbb diowg dah letak nama aku sebagai peserta....

ari sabtu lepas aku de tournement kat Summit Usj...aku x pasti kat mana tempat tue so aku decide naik ngan bos aku...nasib bek la umah dia dekat...hehehe....bile dah smp sana aku pun register cm bese...kekadang aku terpikir aku nie leh menang ker, dh la xde training...kompom pun ari khamis...rasa cm x yakin jer nak lawan....bile dah berlangsung aku pun main cm bese jer...pe kata owg enjoy urself...klu menang Alhamdulillah...klu kalah terima je la...tp Alhamdulillah, mkin rezeki aku murah masa tue...team aku dapat johan bg keseluruhan...so tergantung la pingat emas kat leher aku...hahaha....leh tahan gak aku nie...main x la berapa sgt tp menang....hehehehe...

smp umah jer adik aku cm x caya jer aku menang...smp sekarang dia x caya aku menang bowling...adik aku nie mmg tau aku nie x berapa terer sgt main bowling....tp dah rezeki aku....Alhamdulillah.....hehehe
Posted on 8:03 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »