Anger...Grr

Salam....aku nie mmg dah lama x lepas geram....bukan aku geram kat sesseowg atau pasal keje...tp aku geram masa aku otw balik keje....smlm aku balik kire awl gak la sbb de masalah yg perlu aku kene uruskan....mcm bese la klu aku balik awl mti area ofis aku jem tewok lebih2 lagi bile ngah hujan....lagi la tewok jem...tp bg aku jem nie dah bese ngan aku...dah malas nak pikir yg penting aku slamat smp umah...smp jer jln nak masuk jln tun razak ade satu kete honda nie mmg mcm sial...dah la dia nak mencelah blakang aku pastu dia leh hon aku...bile hon aku toleh bumper kete dia dah kene ngan kete aku...kurang ajar tul mamat nie...dah la ko nak mencelah owg pastu ko suka suki jer hon owg...aku pun terpaksa masuk lorong salah sbb nak elak pelanggaran padahal dah belanggar pun...mcm sial mamat tue....masa kat lorong tue aku tgu mamat tu sbb nak sound dia la...dia leh jer pecut laju wat muka xbersalah...lagi mcm sial

aku pun kejar dia...dpt gakla kejar sbb dia sangkut jem aku lak nak masuk highway....slamber jer aku berenti sebelah dia pastu hon dia kuat2....lepas tue aku blah cmtu jer...baru puas ati aku...dah cm road buli aku nie...nasib bek la xde pepe kete aku .....bwk kete besar tp bangang....mmg panas tul aku mlm tue...x pernah2 aku wat cmtue...aku klu aku rasa x bersalah mmg aku kejar owg tue smp dpt....ingat pakai kete mahal, kete besar leh suka2 jer nak wat cmtue.....silap owg la dia wat cmtue...dah kene ngan aku baru tau.....mcm hareem
Posted on 8:09 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »