iPhone

salam semua....sronoknye arinie aku sbb mlm td aku dpt beli pe yg aku impikan selama nie...akhirnya aku dpt beli iPhone....hahahaha....x terjangka lak aku nak beli benda nie...lepas dpt mmg xleh tdo aku....asyik belek2 jer hp nie....hehehehe

citenye masa ari ahad aku singgah g Giant kat bandar puteri...masa aku naik tingkat atas nak g kedai cd aku terpandang kat gerai hp....aku pun saje jer tanye brape harga iphone nie...mmg agak terkejut bile aku tau harga tue...aku pun mintak la tokey tue simpan satu tuk aku sbb tetiba jer aku tergerak nak beli....mmg aku termimpi2 la hp tue....smp la semlm aku dpt duit jer terus g Giant terus....lama gak la kat kedai tue dlm 1 jam aku berurusan ngan dia....tp yg sedeynya sim aku lak rosak....aarrgghhh!!!...frust aku, dah dpt hp, sim lak wat hal...x pasal2 ari nie aku kene g maxis center.....huhuhuhu

so cmtue la cmner aku dpt hp nie....nie bukan nya brg yg aku nak sgt, tp disebabkan harga dia la aku terus sambar....hehehehe
Posted on 8:06 AM by akira @ Helmy and filed under , | 0 Comments »