Futsal Time

Salam...aku ne mmg dah lamaa x main futsal...tetiba ari khamis diowg pick aku main tuk tournement futsal ari sabtu nie...seyes...seumur hidup aku mmg x pernah main dlm tournement...takat main suak suki leh la...hahaha

ari sabtu aku de tournement antara rumah sukan ofis aku kat setapak...cm bese la aku di rumah oren dan aku rasa nak try tuk menang game nie....tournement start dlm kul 10 dan team aku team pertama akan masuk main...pergh...team pertama main dlu...memula cuak gak sbb rasa x yakin so aku juz main juz for fun....Alhamdulillah 1st game aku seri...lleh tahan gak la....hehehe....tp game ke2 team aku kalah....nasib bek la de menang sekali tue pun lawan ngan team kuat...hahahaa....cm x caya jer dpt kalahkn team kuat.......sepanjang perlawanan mmg aku enjoy la...aku x pikir nak menang...juz nak main tuk suka2 jer....waalaupun team aku kalah masa tue tp aku puas la sbb team aku satu lagi dpt naik ke final....kumpulan aku anta 2 team...team aku kalah tp team satu lagi cemerlang...hehehe...

so pusingan final diowg x wat maasa tue....kene tgu acara sukaneka ofis aku nti....nmpknya lama lagi la nak tau sape menang...huhuhu....
Posted on 7:56 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »