Pica pica

salam...hahaha..arinie aku rasa gembira sesgt...gembira pasal pe?? pasal aku dah dpt pic yg aku tgu2 selama nie....hahaha....pic yg aku dpt nie pic masa editor majalah ambik pic kete aku....tujuan nye sbb aku nak wat personal wallpaper...nak ambik pakai hp aku pe klas kn...baik pakai kamera diorg...mti lawa giler la...

smlm aku terima call dari abg ibrahim yg tanye cmner ngan majalah kluaran terbaru nie...aku pun amat berpuas ati ngan hasil dia...thanks abg ibrahim....so dia pun nak bg akupic masa ambik pic aritu...aku pun set time dan jumpa lepas keje kat bandar sunway....masa jumpa pun kitorang borak2 kosong la...pastu arinie dia ajak aku g shah alam lepas keje nie sbb de open house anjuran MPSA...waa...rasa cm nak pegi jer....hehehe

lepas dpt jer pic tue akupun edit dan wat wallpaper...byk gak aku wat...ngah byk idea nie....hehehehe....aku bukan dpt pic aku jer, pic yg bersama2 ngan aku pun de...weekend nti aku bagi kat diowg....hehehe

antara pica yg aku suka dan edit...



Posted on 8:44 AM by akira @ Helmy and filed under | 3 Comments »