On Fire!!!

Salam....kelam kabut jap td....kelam kabut pun sbb bomba dtg...bukan ofis aku yg de kebakaran, ofis depan ofis aku yg de kebakaran....panik dak2 ofis aku nak ngok....hehehe

crite nye bermula masa aku ngah sibuk sgt ka tingkat 5...maklum la, byk sgt pc problem so byk la keje nak wat troubleshoot...masa ngah wat tue aku terdengar siren bomba...aku ingatkn maybe bomba lalu depan ofis aku nak kejar de xcident ke pe ker....rupa2nya dak ofis aku kecoh kate ade owg nak bunuh diri....biar betul diowg nie....so aku pun berpusu2 nak ngok pe yg dah terjadi....memula x nmpk owg nak bunuh diri, cue hanya kepulan asap jer...last2 aku dah nmpk owg tue...rupa2nya bukan nak bunuh diri...cuma terperangkap kat atas bumbung jer....wat aku cemas jer...huhuhu....



lepas tue baru la aku masuk dlm ofis balik...xpasti la samada latihan ataupun mmg betul2 de kebakaran...yg pnting ofis aku selamat dan xde kebakaran...
Posted on 10:36 AM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »