Open house Vol 1

Salam semua....arinie aku nak cite open house pada ari sabtu dan ahad....ari sabtu aku de open house x byk la...juz de 2 umah jer....memula open house kat umah kawan sekelab aku milly...aku mmg x pernah g umah dia, so aku deside tggu kat tesco ampang....aku sampai sana dlm kul 3...sepatutnya tgu dia kul 3 tp dia smp lmbat...lama gak la aku tgu smp adik aku bising2 kat aku....1jam kemudian baru adia smp....umah dia mmg x jauh,kat pandan indah jer....umah dia kecik jer tp meriah la...akhirnya dpt gak jumpa dia...dah lama aku nak jumpa milly...bile dah jumpa baru tau cmner owgnya...ehehe

masa aku otw balik ke umah aku dah kelam kabut la sbb kul 6 aku kene bersiap nak g open house myviX lak....nasib baik sempat smp...bwk cm owg giler aku masa tue...hahaha....dah la baju x gosok lagi pastu kenen ambik kawan aku kat putra perdana....sepatutnye kitorang kene meetpoint kat dataran putrajaya dlm kul 7....sesampai sana jer aku ingat lepas magrib gerak, rupa2nya lepas isyaksbb tgu semua smp...nasib bek la aku dah kenyang....

dlm kul 8 lebih baru kitorang konvoi gerak dari dataran...kawan aku mmg excited la masa tue...bile dah smp kat umah mr.P mmg kawaan aku kagumngok myviX....niat aku mmg nak ajak dia join myviX memandangkan dia de kete myvi.....hehehe....mmg hapening la masa tue,....aku lak mmg rindu giler kat diowg....lama x hang out ngan diowg sejak aku putus cinta aritu....hehehe...lepas nie aku kene rajinkan diri aku tuk join myviX....thankz Gman,thank milly....makanan kat umah korang mmg sedap la....hahahaha
Posted on 8:12 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »