Lepak De Asrin

Salam...ari nie aku nak cite pasal mlm td...mlm tadi saje2 jer lepak...pe kata owg nak jumpa kawan yg dah lama x jumpa...last jumpa pun sebelum puasa...lama gak la tue...so tergerak la plak nak ajak lepak ngan dia...

semalam aku agak lewat la balik dr ofis...aku gerak dari ofis kul 7.40....rasa cm x sempat jer nak smp umah sbb xjangka lak jem tewok...kul 5.30 aku jenguk kat tingkap ngok jln clear...turun2 jer dah jem tewok...aduss...tension jer aku...nasib bek la sempat smp...masa tue dah kul 8.30...kelam kabut aku bersiap nak kluar balik...takut member aku tgu lama...aduss...nasib bek la smpt cuma smp lambat la...aku ingatkn dia dtg sorang rupa2nya berdua...naik segan lak aku...bese kitorang juz lepak berdua...kali nie bertiga plak...ok gak...sekurang2nya aku dpt tambah kawan....mcm2 la kitorang borak, expecially pasal klub....mcm2 cite aku dgr...hahaha...aku ngan dia pun xlama lepak, 1 jam lebih jer....umah dia dekat ngan tmpat lepak kitorang tue...aku jer jauh cket...hehehe....
Posted on 8:26 AM by akira @ Helmy and filed under , | 0 Comments »