Ceritaku

Salam semua...lama x update dlm nie...bukan nye pe sbb keje semakin hari semakin byk kn so xde masa plus malas nak update dlm nie...lebih2 lagi ngan masalah yg menimpa kat aku nie...so aku kene cool down dlu baru aku leh aktif balik cm dlu...hehehe



Hidup aku semakin hari semakin better la...yela aku dah de life baru, so aku agak selesa ngan cara hidup aku skrang...cuma keje jer la yg wat aku x selesa...keje aku ibarat 1 dah siap sepuluh yg datang...hahaha...mcm cari jodoh lak plak...hahaha...tp hidup aku skarang nie la yg membuatkan aku semakin lama semakin matang dgn hal duniawi....aku skarang x rasa sunyi cm tahun lepas, tahun lepas mmg tahun yg perit bagi aku...awal tahun lepas mmg aku berazam tuk memperbaiki cara hidup aku...sumting like to create a better life...lebih kurang cmtue la...

Semakin hari aku rasa semakin tenang tp kekadang de gak la yg wat aku tak tenang...yela kekadang pernah gak aku gadoh ngan kekasih aku...tiap2 bulan lak tue...tp kitorang gadoh sekejap jer...pastu dah ok balik...ketenangan aku dtg bile aku sibuk ngan hal kerja aku dan kekadang aku sms ngan kekasih aku....kesimpulan nya aku mmg bahagia cuma satu jer la..huhuhu...

Ok la...setakat disini saje..aku pun xtau nak cite pe lagi...maybe xde cite menarik nak kongsikn...klu de cite menarik maybe aku kn cite len kali...mungkin aku kn cite bila aku nak tukar status aku nie...citer menarik tue...hehehe...ok la...jumpa lagi....salam.
Posted on 6:36 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »