Pagi yg malang

Salam....pagi2 lagi aku dah timpa malang...belum masuk ofis aku dah timpa bencana....bengang tul aku,....pagi nie aku dah terperangkap dlm lif...klu 5 ke 10 minit xpe, nie dekat 40 mint...lama giler aku dlm tue...dah naik sejuk bekpas aku beli nie...huhuhu...

pagi2 cm bese aku smp awl la kat ofis sbb dlm kepala aku dah set sebelum kul 7.30 kene de kat ofis padahal ofis start kul 8.30...so masa aku masuk lif so far cm bese smp aku kat tingkat 11 lif dah stuck...masa tue aku berdua...masa tue x panic la sbb aku dah kene dlu, aku takut dia jer panic sbb pempuan kan...so aku ngan dia juz tgu smbil menunggu bantuan....selepas 40 minit baru la pintu lif terbuka...aku pun terpaksa naik tangga...nasib bek ofis aku ka tinggat 12....xla tinggi sgt nak naik nti...ehehe....masuk2 ofis jer aku kene gelak nan ofismate aku...siut jer....pengalaman pahit yg pertama di tahun 2010...huhuhu
Posted on 8:45 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »