Salam Lebaran


Salam Semua...


Terlebih dahulu sy nak ucapkan selamat hari raya kepada semua terutama skali pada yg masih setia melawat blog sy yg dah lama sgt bersawang nie...klu tahun lepas mmg ari2 sy update tp skarang dah ssh cket la sbb bz ngan keje...hehehe...sy juga nak mintak maaf sekiranya sepanjang penulisan dalam blog nie ade yg menyingung perasaan korang...cm biasa la, setiap manusia mmg diciptakan x sempurna...huhuhu


Raya tahun nie aku cm bese seperti tahun lepas aku raya kat kl, tak meriah sgt, x suram sgt...sekadar ala2 kadar jer...cume tahun nie raya ngan TV Baru, Cat Baru dan Aircond Baru...hehehe...berkat rezeki lebih...lepas raya nie cm bese la duit aku pun dah kosong, dah la raya ke 5 dah start keje...kat ofis pun xde benda nak wat...last2 aku jalan ke Pavillion sorang2...bosan2...


ok la...aku pun xtau nak ckp pe nie...klu de story baru Insyallah aku kn update lagi...jumpa lagi...salam
Posted on 8:45 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »