Tunang gak akhirnya....


Salam....akhirnya dah nak bertunang gak dia....aku rasa gembira dia dah nak tunang tp dlm hati aku de sedih cket....dia ade la Puteri Nuramalinda...nama dia mmg cantik cm owgnya dan dia nie sebenarnya Ex GF aku tahun lepas....aku putus ngan dia secara official pada Januari 2009 atas paksaan....bukan sbb kitorang gaduh tp sebab family kitorang yg gaduh....jadi atas sebab tue aku terpaksa berpisah ngan dia...


mmg sedih bile kenangkan perkara lama...lagi pun kitorang berpisah tp kitorag still contact....klu umah dia xyah cakap la...duk ssebelah umah aku jer....so nak lepas rindu kat tingkap pun dah cukup....gehehehe....so aku dpt tau yg dia akan bertunang pada next week...aku rasa gembira kerna dia dah jumpa penganti aku....sebelum kitorang berpisah dia de pesan ngan aku bila aku kawin nti jgn jemput dia....dari situ aku tau yg dia masih sygkn aku lagi....tp jauh dlm hati aku sebenarnya sedih...begitu jugak ngan dia.....tp nak wat cmner, kami terpaksa....mungkin kitorang xde jodoh...nak wat cmner...mungkin jodoh aku kat tempat lain...aku juz tunggu dan lihat jer....=)
Posted on 8:08 AM by akira @ Helmy and filed under | 4 Comments »